StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag..

Frureinhold.se / 20 Juli, 2007 - 10:04 /

bästa dagen på hela veckan, man går på jobbet och bara vet att det snart är ledighet hur gött som helst :)
Kom precis hem från tandläkaren, och inga tandtroll här inte :) duktig jag är som aldrig lyckats få ngt sånt :p men hur svårt kan det vara att borsta tänderna varje dag och ge fan i för mkt dricka :p hur simpelt som helt ;)

Idag ska vi också fira marlene för hon fyller 19 :):) hurraa vi ska först vara hemma hos henne och fika och allt sånt sen drar vi till fallens :) hoppas på en lyckad kväll. Åhh längtar också tills jag ska hämta upp fiia lotta :D va så länge sen vi sågs ska bli så sjukt kul att få träffa dej igen trollet mitt..

 nu är det heller inte långt kvar tills jag  dreas och toulous ska flytta :D till våran fiin fiiina lägenhet, längtar verkligen ska köpa massa nya fina saker :D:D kommer bli så toppen bra allting, bäst av alla är du baby, finns ingen som förgyller mitt liv så som du gör, du är allt en tjej kan önska sig !

nä nu ska jag göra frukost nam nam ..

see yaah !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: