StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Reebok easytone exclusive

Frureinhold.se / 01 Juli, 2013 - 13:43 / Shopping

Nu har jag fått köpt mig ett par nya springskor. Mina gamla easytones har gjort sitt och nu var det dags för nya. Jag älskar verkligen easytones, för mig passar de kanon. Jag tror det är så att antingen älskar du dom eller så hatar du dom. Jag trivs jätte bra i dom. Dock fick jag inte välja färg denna gång, tyvärr fanns bara lila och då får jag nöja mig med det :p helst av allt hade jag velat ha ett par rosa igen, men man kan inte få allt. Jag fyndade dessa på sportamore för 60 % rabatt. Klicka här  för att komma till sidan. Köpte även ett par till mamma som även hon hade slitit ut sina gamla :) Perfekt !
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: