StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

herregud

Frureinhold.se / 11 December, 2010 - 10:59 / bröllop

Satt igår hos johanna och diskuterade bröllop.. När jag kom hem sen började fundera på vad allt skall kosta, hur vill jag ha det osv. Började med att googla och det var då mitt herregud kom :p hur många bröllopsguidar finns det egentligen och vilken skall man välja ?? Jag funderar på att köpa mig en skrapbook och ha den som en liten bibel :p Jag har ju mitt bröllop i huvudet, så nu måste jag få ner det på papper :) Det är otroligt hur mycket tid allt kommer att ta. Jag är glad att det är 1.5 år kvar, det behövs vill jag lova.


Jag har iallafall bestämt mig för som det ser ut nu att gifta mig i kyrkan. Jag tycker att det är så vackert, med kyrkklockr, alla står upp och man går till altarett tillsammans med pappa. Sen blir festen på en herrgård eller liknande slott. Det är mitt mål allafall :p men som sagt, följ allt här, får då är ni först med det senaste !!

Postat av: Anonym

Ja det är mycket när man ska bröllops fixa men såå kul! Men du! vi vill se hur ditt hår blev! :D

2010-12-11 @ 20:24:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: